19 Mart 2012 Pazartesi

KÖTÜ HABERLER VE TEK İYİ HABER

     Bugün başıma çok şey geldi.Aslında bu kötü haberler tek tek olsa neyse.Ama hepsi bir günde olunca ve üst üste.Toplam 4 haberim var ve 3 tanesi bir anda kaynar su dolu kazan gibi geldi.Bunları anlatmama gerek yok.Ama iyi haberim ben TM seçmeyi düşünen biriyken saat 16.00 civarında fizikten güzel bir not aldığımı öğrenince bir anda FMye döndüm.Çok mutluluk verici,umut dolu bir haberdi benim için.Bir de bugün bizim sınıftan ben dahil bir kaç kişi 18 Mart töreni izledik.Güzel hazırlanmıştı.Bugün geometri dersi benim için eğlenceli ve güzeldi ecematik bilir.
     Bu arada aklıma geldi benim hayatımda hiç 4 yapraklı yoncam olmadı.Pek meşhurdur halk arasında.Ama gelincikten bebeklerim olmuştu o olur mu?Çiçek konusuna nereden geçtim bilmiyorum ama geçtim işte.Neyse görüşmek üzere. :)
Not:Bugün bir arkadaşım blog yazmanın sıkıcı mı saçma mı ne olduğunu söyledi.Herkes sevmek zorunda değil tabi.Ama ben burada çok mutluyum.Düşünsenize bir şeyler yazıyorsunuz ve dünyanın dört bir yanından okunuyorsunuz.Yani ben burayı çok seviyorum ve hiç vazgeçmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder