17 Mart 2012 Cumartesi

KUTLAMAK İÇİN.

     Bugün bu yazıyı 2 şeyi kutlamak için yazıyorum.Bu şeyler benimde hayatımı etkiledi çünkü.Açıklamalı olarak madde madde anlatayım isterseniz.
1)Sınav haftası bitti!
     Evet artık benim sınav haftası sıkıntılarımı okumanız devam etmeyecek.Diğer sınavlara çok var.Ancak bu da bir gerçek ki sınavların açıklanacağı haftaya giriyoruz.Her neyse en azından sınavları olduk ve artık bir mola zamanı.Dün sınav haftasına geri dönmek isteyen arkadaşıma SINAV HAFTASININ ETKİLERİ-YAŞATTIKLARI isimli yazımı okuttum ve kararından vazgeçti.Pek ikna edici oldu bu yazı.Laf aramızda sınav haftasına sınav yapılan dersler otomatikman gittiği için bir ona seviniyordum. :)
2)Modemi bağlanmış!
     Geçen hafta çok sevdiğim bir arkadaşım modemiyle ilgili bir sorun yaşamıştı.Neyse ki bugün o problemi geçmiş.Bu beni de etkiliyordu çünkü hem onun adına üzülüyor hem de genelde ona mesaj atıyordum internetten.Cidden sevindim ona da yaşasın!

     İşte böyle 2 şey beni mutlu etti.Umarım herkesin mutlu olmak için bir nedeni olur.Görüşürüz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder