21 Şubat 2012 Salı

MÜKEMMEL

     Dün saat 21.00 civarında fizik testlerini çözerken kendimi bir anda 06.30 da alarmı çalan telefonun yanında buldum.Meğer cidden uyuya kalmışım ve uzun zamandır alamadığım uykumu almışım.Bunu verdiği neşe ve enerjiyle önüme çıkana bugün mükemmel olduğumu söyledim.Ama gerçekten öyle miydim?Tabi ki hayır.Çünkü hala çözülmesi gereken testlerim,yapılması gereken ödevlerim ve öğrenilmesi gereken fonksiyonlardan tutun bir çok konum vardı.Bir de hiç başlayamadığım proje ödevim.Yani tamamen mükemmel değildim.Sadece öyle olduğumu sanıyordum.Peki ödevleri tamam,uykusunu almış insanlar olsak da hala mükemmel miyiz?Belkide bulunduğumuz zamana,duruma ana göre mükemmel insanlarızdır ve bu değişkendir kim bilir?
NOT:Dün bana "Çogomel" diyen arkadaşım bugünde "Şokomel" dedi.Bakalım yarın ne diyecek.Bir de bir kaç arkadaşım için şunları yazayım."Allahını seven üstümüze grammer book atsın!"  "Allahını seven üstümüze termofor atsın!"   Bu arada siz hiç termoforunuzun üzerinde kaç çizgi var saydınız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder