20 Şubat 2012 Pazartesi

ARTIŞ

     Şu sıralar bloguma giriş sayısı artıyor.Pek mutluyum.Gerçi gelişmiş blogların yanında hiç bir şey.Ama olsun olsun ben mutluyum,memnunum.Beni bugünlere siz getirdiniz.İşte bu gibi sözleri uzattıkça uzatabilir,hem kendimi hem sizi şımartabilir hatta bütün yazıda bundan bahsedebilirdim.Ama anlatabileceğim başka şeyler var.
     -Aslında anlatacak hiç bir şeyim yok,övgü yağdırmak için kalıplarda aklıma gelmedi.Yazı uzasın diye böyle yapabilirdim,şöyle yapabilirdim diye uzattıkça uzatıyorum.Bu arada blog sahibi olmasanız da yorum bırakabileceğinizi biliyorsunuz değil mi?Bu arada bugün okulda arkadaşım blogum olduğunu öğrendiğini söylemek ve beğendiğini söyleyecekti ki ağzından sadece şunlar dökülebildi:"Çogomel ....Çogomel  ......"Aslında arkadaşımın Türkçesi gayet iyidir,herkesin anlayabileceği şekilde konuşur.Ama hepimizin dili dolaşabilir.Mesela bende almanca dersindeki yoklamada "Hier!" derken ki sesimden nefret ediyorum.Çok garip çıkıyor sesim.Neyse işte böyle görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder