20 Mayıs 2012 Pazar

TAK!

     Az önce yaşadığım olay çok küçük bir şeydi ama beni neden bu kadar etkiledi anlamadım.Sadece tam güzel bir anda,bazı şeyler iyiyken,güzel bir gün olduğuna inanırken sadece 2 cümle beni kızdırdı,şaşırttı,gülümsetti ve kaderin bir oyunu dedirtti.Evet bu duyguların hepsini bir anda ve başlığa göre de "Tak!" diye yaşadım.Aslında kaderin bana bir oyun hazırladığını veya uzun zamandır tadılmayan sabır duygusunu tatmanın vakti geldiğini düşündüm.Hala küçük bir etkisindeyim ama ne yapacağımı biliyorum.
     Yapacağım şey farklı bir konuya geçmek.Bizim sınav haftalarımız başlıyor malum.Yani yokum ortalıkta yine.Ama 2 hafta sonra gerek okulların kapanacak olmasının verdiği şarkıdaki gibi "biraz ayrılık biraz hüzün" ama yanı sıra birazda rahatlamak iyi olacak sanki.Bu yıl benim için en hızlı geçen yıldı sanırım.Artık bitiyor zaten.Bakalım gelecek yıl neler getirecek?Cidden çok merak ediyorum.Neyse şimdilik bu kadar.Görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder