3 Mayıs 2012 Perşembe

ÖZLEDİM

     Bir çokomel klasiği olarak yine kayboldum ortalıktan.Ama özlemişim yani.Bu süre içerisinde kumanda panelinde çok fazla vakit geçirdim.Ama nedense yazmadım işte.Aslında konumda yoktu.Çünkü genelde normal gidiyor her şey.Bir aksiyon yok yani.
     Neyse şu anda yazdığıma göre konum olmalıydı değil mi?Ama yok yani.Sadece takılıyorum öyle.Aslında nedenini bilmediğim halde canım sıkkın.İçimde de bir sıkıntı.Neyse şimdi aklıma geldi.Bu blogu ilk açtığımda yağmurlu bir günde yazdığım yazı vardı.Ama yayınlamayı becerememiştim.Taslaklardan da başka yağmurlu günde yayınlarım diye silmemiştim.Elbet bir gün o yazıyı yayınlayacağım yıllardan bilmem ne başlığıyla.Ama o yazıya ulaşmak için İstanbulda gri bulutlar olması şart.Çünkü yazdığım gün öyleydi.Şimdilik bu büyük sırrı(!) paylaştım.Belki daha sonra tekrar yazarım.Görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder