11 Mart 2012 Pazar

HİÇ BİR NEDENİ YOK.

     Az önce saçlarımı eski formuna dönsün diye kestirdim.Tekrar eski katlı hali gibi dursun,bir de çok fazla önüme dökülüyor bu durumdan kurtulurum diye.Sınav haftasının ortasında bir çok dersle mücadele ederken ve üzerine saçımı kestirince sanki bir nedeni varmış da kestirmişim gibi geldi saçlarımı.Ama 4 aydır uzamıştı.Şimdi at kuyruğu yapılabilecek kıvamda ve başa çıkması daha kolay gibi gözüküyor.Bu arada ben yıllardır hep saçım at kuyruğu şeklinde olurdum okulda,dershanede,evde.Ama bu yıl saçımı kestirince normal bir kıvamda oldu ve artık açık kalması daha da işime geliyor.Evden tara-çık formatında.İşte böyle saçlarımla ilgili bir yazı yazmış oldum.Daha önce hiç bahsetmemiştim saçlarımdan.Birde onlar dümdüz ya bir kıvırcık olması için nelerimi vermezdim?Bu kadar anlatacaklarım.Görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder