5 Ocak 2012 Perşembe

İLK DEFA

   Hep aylık yazı gibi bir şeyler yazıyordum.Hiç bir günümü anlatan bir şey olmadı.Mesela bugün ne yaptım,anlatayım.Bugün sabah gayet olumsuz başlanmama rağmen çok güzel geçti.Sabah ayakkabı bağlamak bence en zor iş.Çünkü apartmanın ışığı fotoselli -fotosel nasıl yazılıyor bilmiyorum yanlış olabilir.- ve 3 saniyede sönüyor.Bu nedenle ayakkabı bağlarken durmadan hareket etmek gerekli.İşte her sabah bu nedenle bir zorluk yaşıyorum.Evden çıkarken kafamda "7.55'te durakta olur muyum?" sorusu,durağa gelince "Okulda kaçta olurum?" diye düşünürken kendimi çoktan binmiş buluyorum.Okula geldiğimde herkes yavaş yavaş gelmiş oluyor.Sonra bütün gün bir şekilde geçiyor.Yani çok eğlenceli olmayan bir yaşamım var ve cidden çok çalışmak lazım.İnanın bütün günün çoğu böyle çalışarak falan geçiyor.Neyse yarın fizik sınavı var.Ben gidiyorum,görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder