22 Ocak 2012 Pazar

15 TATİL AMA 15 DEĞİL.

     Yarı yıl tatili,sömestir tatili,Şubat tatili ve benim değinmek istediğim 15 tatil,15 gün tatil kavramları.Biz okula hafta içi gidiyoruz.Hafta içi 5 gün ise 2 hafta tam tatil ise aslında okul 10 gün tatil değil mi?Aslında 10 gün tatil yapıyoruz ve 15 diye söylüyoruz kimi zaman.Bir de hafta sonlarını da tatil sayısına eklemek istiyorsak 2 hafta dolu tatil ve okullar cuma kapandığı için o haftanın da  2 gününü neden eklemiyoruz?Yani ya 10 gün ya 16 gün tatil değil mi?
     Bir de şu anda aklıma takılan Şubat tatili meselesi var.Örneğin bu yıl tatil 6 Şubatta bitiyor.Şubat tatili o ay boyunca yaşanmalı bence.Yani şubatı yaşamadan doğru düzgün şubatın tatilini yaşıyoruz.
     Her neyse belki saçmaladım ama kavramlar bence yukarıdaki  anlamları ifade ediyor.Bu arada kavramı ne olursa olsun bir süre tatil çok iyi olacak.Düşünsenize bir kaç ödev dışında yapmak zorunda olduğunuz bir şey yok.Tabi bu en azından benim için.Buradan SBS'ye hazırlananlara başarılar diliyorum ve onları anlıyorum.Çünkü bende 3 yıl boyunca yarı yıl tatillerimin yarısında dershanedeydim ve geri kalan günlerde de test çözmek zorundaydım.Tabi bir de üniversite sınavına hazırlananlar var.Onlara da başarılar.Keşke bir de kar yağsa da tatilde bir kartopu oynasak.Gerçi İstanbul'da bu zor gibi gözüküyor.Neyse görüşmek üzere,tatilinize ne derseniz deyin iyi zaman geçirin. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder