11 Şubat 2011 Cuma

SÜTÇÜ KÖŞEYİ DÖNDÜ

Sonunda şu yeni kayıt bölümüne basabildim.Sırf bloga söz vermişim gibi hissettiğim için yazıyorum.Tabi okul başlayınca işler değişebilir.Yeni bir blog takip etmeye başladım Uykucu Kız diye benden 1 yaş küçük olması ilgimi daha çok çekti.Çünkü okurken aklıma hep geçen seneki anılarım geliyor.
Okul vakti yaklaşıyor.Bu cümle bana küçükken babaannemle söylediğim şarkıyı hatırlattı:
kalk artık sabah oldu
her taraf sesle doldu
karanlıklar uzaklaştı
okul vakti yaklaştı

sütçü köşeyi döndü
bütün lambalar söndü
uykununda tadı kaçtı
okul vakti yaklaştı
-laf aramızda şarkıyı tam hatırlayamadım ekşi sözlükten yardım aldım.-(bak çokomel yine yazmış olmak için yazdın kaçtın,hafta sonu dershanede tarama var of.SBS çok kötüsün)
                                          İyi zamanlar tüm beni okuyanlara ve benim özellikle takip ettiğim bloglara...
kaynakça:http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=kalk%20art%C4%B1k%20sabah%20oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder