3 Şubat 2011 Perşembe

GÜNCEL

Yine burdayım.Vicdan azabı çekiyorum bir şeyler yazmayınca :) Hadi biraz maddeleyelim ne yaptığımı son günlerde:
***Tatilde sıkılıyorum.
***Cody Simson diye iyi sesli bir şarkıcı olduğunu öğrendim.
***Defne Joy Foster ölümünü duyunca gerçekten üzüldüm.
***Pantolon almalıyım diye girdiğim mağazada yaklaşık 7-8 pantolon denedim ama hiç birinden emin olamayıp hırka aldım.Çok mu kararsızım yoksa gerçekten pantolonlar tereddüte düşürecek durumdamıydı?
***Hep aynı şeyler hayatımda saadece güncelleniyor.
***Kendimi çok madde yazmalıymışım gibi hissediyorum.
***Hemen hasta olan ben bu soğuklarda hasta olmadığıma şükrediyorum.
***Arkadaşımın babaannesi New Moon okuyomuş.
***Neden madde yaparken * koyduğumu bilmiyorum.Bi de neden 3 tane.
***7 Şubatta başlayacak dershaneden tırsıyorum.Aralıksız 7 gün :S
***Bazen kendimi yaşlanmış hissediyorum.Oysa yaş 13.
Neyse hepinize iyi günler,mutlu vakitler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder