8 Mart 2012 Perşembe

SINAV HAFTASININ ETKİLERİ-YAŞATTIKLARI

     Size anlatırım demiştim.Bir sınav haftasında bir öğrenci ne yaşar?Evet sıralayayım hemen:
1)Sınavlarda ne kadar yaratıcı olabileceğini göstermek amacıyla (!) saçmalar.
2)Sınavını erken bitirdiyse kaç alacağını hesaplar.
3)Bütün hafta hiç evden çıkmaz.
4)"Kolay sordum eheheeh." cümlesiyle karşılaşır.
5)Canı sadece uyumak ister.
6)Sözlü varsa hoca unutsun diye dua eder.
7)Sınav olunacak ders saatinde hangi ders var diye ders programını inceler.
8)Sınıf-okul birincisine her sınav çıkışında "95 mi bekliyorsun? der.
9)Eve gelen misafir olursa onlara gıcık olur.Ya da olmaz annesine "Misafir geldi ya çalışamadım hihhihih" der.
10)Sınıfta sınav sonrası kafayı bulur.Saçma sapan konuşur,davranır.
11)Sınavın yapılacağı ders öncesindeki derslerde hocaya yalvarılır "Hocam sınavımız var çalışabilir miyiz?" der.
12)İçinden şunu der "İyi ki SBS yok olsaydı kesin hiç bir şey yapamazdım."
13)Hocaların sınavdaki soruların cevabını tahtada çözerken "Doğru galba,tamam buraya kadar yapmıştım şu sorudan 5-6 puan verir." cümlesiyle puan hesaplar.
14)Canı sıkıldığında resim çizer.-Mesela ben bile resimde hiç başarılı olamasam da şu sıralar hep markaların amblemlerini yapıyorum.-
15)Sınav haftasında bir olay bir şey olmasını ister en küçük şeyi çok büyük bir şeymiş gibi anlatır.
15)Kimi zaman sınıfa gelen cevap anahtarına bakmaz ve bakmamasının nedenini başının kalabalık olmasına bağlar.Aslında sınavı kötü geçmiştir.
16)Çalışacağı masaya bir sürü kitap koyar ve bütün gün aslında sadece o kitaplardan birini kullanır.
17)Ev hanımı olan annesini kıskanır,onun işinin çok kolay olduğunu söyler durur.
18)Ders çalışmaya başlar not tutar bir çok şey yapmış olur ama saate döner ve daha yarım saat geçtiğini görür.
19)Sınav haftası bitince eşsiz bir haftaya çıkacağını düşünür ama her zaman bu haftalar bitince sınavların okunması döneminde de gergin olacağını bilir.
20)Her ne kadar sosyal ağlardan kopuk olması gerekse de onların içindedir hep.Molalarını hep bilgisayar başında geçirir.
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder