22 Mart 2012 Perşembe

İYİ BİR GÜN-İYİ,BİR GÜN.

     Ben blog yazılarımda nedense hep başlıkla başlarım yazmaya.Çoğu öğretmenin "Yazıyı yazın en son başlığı yazın." önerisini kompozisyonlarda uygulasam da blog yazarken olmuyor bu.Şimdi de başlığı yazarken adını sadece "İyi bir gün." koyacaktım ama sonra "İyi,bir gün." cümlesinin de anlamını düşündüm.Böyle durumlarda hep "Virgül hayat kurtarır!" şeklinde bir sözüm vardır onu düşünürüm.Bunları geçip birazda bugün nasıl bir gündü bende onu anlatayım.
     Geometri sınavım iyi geçmiş buna sevindim.Dersler gayet hafif,rahat geçti.Zorlayıcı ders de yoktu aslında.En güzel yanı ise matematikçinin olmamasıydı.Çok eğlendik.Arkadaşımla sınıftaki herkesin yanına gidip konuştuk,eğlendik,saçmaladık.Ama güzel vakit geçirdik.
     Yarın kimya sözlüsü var.Bir şeyler çalıştım aslında.Yarın hafta bitiyor,ah ne güzel ne güzel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder