5 Mart 2012 Pazartesi

HAYIRLI OLSUN!

     Şu andan itibaren sınav haftasına 22 dakikadır girmiş bulunmaktayız.Bu demek oluyor ki sınav haftasının bitmesine az kaldı.Çünkü başladı bile.(Bunları söyleyen ben olamam.Her konuda iyimserimdir ama sınav haftasında değil.Pardon Pollyanna yazmış.)Her neyse başlaması nasıl ani olduysa bitişi de çabuk gelse,kolay olsa,bunalım yaratmasa,insanı sıkmasa,bu haftalarda sözlü yapacak hocalar yapmasa ve bu dediklerim gerçek olsa her şey çok iyi olur.Bu arada bir önceki yazımda geometri ve matematikten bahsetmiştim.Artık buradan büyük söz söylüyorum ki geometri benden korksun.Ama aynı şeyi matematik için söyleyemeyeceğim.Tamam o konulara girmesek daha iyi olur.Bu arada saat gece ya gündüz çıksa kimsenin duymayacağı tuş sesi şu anda evde bir bomba etkisi yaratıyor.İşte böyle,falan filan,kem küm.(Kem küm kısmını arkadaşlarımdan biri okusa hemen aklında biri çağrışır o ayrı.)Bu arada fark ettim ki okuyucular anı seviyor.Evet,bunu nereden mi çıkarttım "AFERİN!" isimli yazımın 45 defa okunmasından.-Evet bir an gururlandım.-Madem öyle yaşadıklarımı da anlatırım.Aslında bir günde çok şey yaşıyorum ama buraya yazsam sizlere belki saçma,belki mantıksız,belki çocukça gelir.-Farkında mısınız bilmem ama şu an en uzun yazımı yazmada rekora koşuyorum.-Konumuza geri dönersek evet yaşadıklarım var,zaten herkes bir günde bir çok şey yaşar değil mi?Aslında bunları günlüğüme daha çok yazıyorum.Şu anda tıkandım ve parmaklarımı havada döndürerek bu aklımdan geçeni de yamak istedim.Bu arada Adele-Someone like you nerede,ne zaman,ne şekilde duyarsam duyayım beni sakinleştiren dinlendiren ve en sık dinlediğim şarkı şu sıralar.Bir de okulun teneffüs zili olan Mor ve ötesi-Cambaz.Aslında ben müzik sevmeyen bir insanımdır biliyor musunuz?Ama arada dinlerim böyle şeyler.Şu aralar belirledim 5-6 tane onlar iyi geliyor,dinliyorum.Bu arada fıkrasına gülünmeyen adam şu sıralar beni çok etkiledi.Zaten sosyal medyada çoğu yeri işgal etmiş değil mi?Bu kadar yazmış olayım en iyisi bir daha ki uzun yazı rekoruna kadar görüşmek üzere. :)
Not:Yazının başında sınav haftasına gireli 22 dakika oldu dedim.Ama ben yazıyı yazana kadar saat 00.43 oldu bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder